Jak jsme již avizovali, Honda do Londýna dopravila studii sportovně ekologického konceptu. Ačkoliv mluvčí Hondy ustavičně tvrdí, že nejde o nástupce legendární S2000, dá se mluvčím v takových věcech věřit?
V Hondě dostali úkol vymyslet něco ekologického, avšak podporujícího řidičské zážitky. Vznikl koncept OSM (Open Study Model), který se ukáže na autosalonu v Londýně.
Tento kabriolet téměř všichni novináři považují za nástupce legendárního kabrioletu S2000. Sama Honda ale tvrdí, že s S2000 má souvislost jen v otevřenosti, řidičských zážitcích a znáčku Honda. O nástupce prý rozhodně nejde. Tak uvidíme co se z toho vyvrbí. O sériové produkci prý také ještě není rozhodnuto.
OSM ale vypadá, že to k produkce nemá až tak daleko. Odmysleme si hi-tech světlomety a máme pěkné a životaschopné auto. Interiér je zase pouze stylizovaným kokpitem Hondy Civic, přesně respektuje její rozložení přístrojů a jako celek se mu velmi podobá.
Podrobné informace o technice stále čekají na zveřejnění, za povšimnutí ale stojí použití sekvenční převodovky s pádly pod volantem.
Tak co, kdy a jak ho uvidíme?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.