Před několika dny jsme přinesli informaci, že Chevrolet brzy představí nový malý sedan jménem Cruze. Chvíli na to začaly po internetu kolovat první snímky jeho údajné sérové podoby, bohužel ale v příšerné kvalitě.
U snímků je trochu problém s autenticitou. Jejich špatná kvalita je vysvětlována tím, že jsou to snímky získané z videoprezentace nového modelu určeného pro podzimní autosalon v Paříži.
Něco za tím asi bude... Dá se tedy čekat, že malý (pro nás, Evropany, ale spíše střední) sedan nabídne ony ostře řezané linie, které jsou na obrázcích. Že by právě takovýto vzhled byl cestou k mezinárodnímu úspěchu?
Chevrolet Cruze je očekávaný model určený celému světu, jehož vývoj před několika dny ohlásilo vedení GM. Měl by koncernu pomoci z krize, kterou tradičnímu americkému výrobci způsobil nezájem o tradiční americká auta (rozuměj velká americká auta).
Model určený Evropě i USA se představí na autosalonu v Paříži.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.