Včera jsme tu měli první oficiální informace spolu s prvním snímkem, dnes se objevily další snímky ukazující dosud neviděné části sportovního Grand Turisma. Eagle se zkrátka konečně ukazuje ze všech úhlů.
Britský magazín Autocar den po oficiálním představení přinesl sadu dalších snímků nového Eaglu. Všechny důležité informace se dočtete v tomto včerejším článku, proto ve zkratce.
Eagle je nové GT od Lotusu s uspořádáním sedaček 2+2. Pod kapotou mu bije šestiválec o objemu 3,5 litru a výkonu 276 koní. Přes šestistupňovou převodovku taktéž od Toyoty jde výkon na zadní kola. Jak motor, tak i převodovka byly Lotusem upraveny tak, aby co nejvíce vyhovovaly sportovnímu nasazení. Hmotnost je asi 1,3 tuny.
Podle Autocaru čeká Eagle osmiletý výrobní cyklus, přičemž kabriolet přijde asi za tři roky.
Poprvé tohoto dravce uvidíme za týden na autosalonu v Londýně.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.