Včera jsme tu měli první oficiální informace spolu s prvním snímkem, dnes se objevily další snímky ukazující dosud neviděné části sportovního Grand Turisma. Eagle se zkrátka konečně ukazuje ze všech úhlů.
Britský magazín Autocar den po oficiálním představení přinesl sadu dalších snímků nového Eaglu. Všechny důležité informace se dočtete v tomto včerejším článku, proto ve zkratce.
Eagle je nové GT od Lotusu s uspořádáním sedaček 2+2. Pod kapotou mu bije šestiválec o objemu 3,5 litru a výkonu 276 koní. Přes šestistupňovou převodovku taktéž od Toyoty jde výkon na zadní kola. Jak motor, tak i převodovka byly Lotusem upraveny tak, aby co nejvíce vyhovovaly sportovnímu nasazení. Hmotnost je asi 1,3 tuny.
Podle Autocaru čeká Eagle osmiletý výrobní cyklus, přičemž kabriolet přijde asi za tři roky.
Poprvé tohoto dravce uvidíme za týden na autosalonu v Londýně.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.