O tom, že Bugatti přijde s ještě exkluzivnějším otevřeným modelem, jsme vás již několikrát informovali. Nyní se objevila informace, že francouzský výrobce si oficiální představení schovává už na příští měsíc.
Superexkluzivní vůz vytvořený z nejrychlejšího GT na světě je jednou z nejočekávanějších novinek. Bugatti se informace o tomto autě sice snaží dobře tajit, mnoho zmínek se ale už na veřejnost dostalo. Především to, že takové auto bude.
Bugatti Veyron targa by měl být nejrychlejším otevřeným vozem současnosti, avšak vzhledem k náročnosti provozu při takovýchto rychlostech je dost možné, že jeho maximální rychlost bude omezena na méně než 400 km/h, mluví se o hodnotě 350 nebo 370. I tak samozřejmě půjde o pekelně rychlý stroj.
Podle nejnovějších informací se targa představí za měsíc na Pebble Beach Concours d’Elegance, přehlídce krásných věcí, na které uvidíme poprvé i Ferrari California.
Očekává se, že produkce bude asi 70 kusů a cena by se mohla vyšplhat až na 2 miliony eur, tedy o polovinu více než stojí uzavřený Veyron, pravda vyrobený ve větší sérii.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.