KTM, společnost dosud vyrábějící jen motocykly, uviděla ve svém lehkém sporťáku X-bow dobrou příležitost. Model jde na dračku a vedení přemýšlí jak tento potenciál dále zúročit. Na trh přijde zásoba dalších modelů.
Jak jsme již dříve informovali, KTM nezůstane jen u X-bow. Ačkoliv se tento sporťák mel vyrobit v sérii čítající pouhých 100 kusů, na stole v KTM se nashromáždilo již přes 2000 objednávek a limitovanost edice tedy šla ta tam. Společnost tedy kromě silničního potenciálu využije tohoto skvělého základu i k odvozenému závodnímu modelu.
Další rozhodnutí týká nových modelů. Prvním z nich by měla být městská série, která by obsahovala jeden tradiční městský minimobil, jednu městskou tříkolku a městský skútr, protože KTM nezapomíná na své motorkové kořeny, Pod kapotou by se mohl objevit i elektromotor.
Nakonec by se podle předpokladů mělo objevit ještě SUV, ovšem v poněkud jiné podobě než jakou vídáme. Půjde opět o sportovní záležitost, očekává se otevřená karoserie a skvělé terénní vlastnosti tak, jak to předvádějí terénní motorky KTM. Vypadá to tak, že v KTM plánují oživit trochu zapomenutý svět buggy.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.