Ferrari využije ke snížení emisí dvou důležitých prvků. Prvním bude snížení hmotnosti. O tom jsme psali už dříve především v souvislosti s novým superferrari, které by se mohlo dostat i pod tunu. Napomůže využití karbonu a plastu, popřípadě rozsáhlejší využití hliníku.
Druhým bude zvýšení efektivity motorů. Důležité bude rozsáhlejší používání turba než dosud, časem bude k dispozici i přeplňovaná V6, nikoliv však v nějakém současném modelu a ve Ferrari ustavičně říkají, že v plánu není ani menší a levnější vůz, kterému nikdo neřekne jinak než nové Dino.
No a nakonec přijde i hybridní technologie. Ferrari si počká až někam do roku 2015 na nové a lehčí typy baterií. Důležité bude také zapojit KERS, systém vyvinutý pro F1, který bude zanedlouho povinný. Psali o něm kolegové v F1. V podstatě jde o setrvačník, který se roztáčí při brzdění, čímž uchovává energii, která může být využita k akceleraci. Jednoduché, ale funkční.