Automobilky čas od času pustí mezi lid několik zmínek o tom, jaké modely a kdy přijdou. Stejně to udělal i Seat. Můžeme se těšit na další verze malé Ibizy, ale i na SUV, které jsme ještě v žádné podobě neviděli.
Plány jsou to smělé a automobilka nehodlá zahálet. Hned zkraje roku 2009, v únoru, uvidíme výkonnou verzi Ibizy FR. O měsíc později, v březnu, nám automobilka holá ukázat svůj reprezentativní sedan Exeo, který by měl být založen na technice minulé Audi A4, což by mu při správném naladění mohlo dodat dostatek sportovního ducha.
Už v dubnu uvidíme inovaci Altei Leonu a Toleda, podzimní autosalon ve Frankfurtu zase bude domovem nabroušené Ibizy Cupra.
Podíváme-li se do roku 2010, čekají nás dvě důležité novinky, zatím bez přesného časování. První bude Ibiza Sportback, čímž rozumíme něco jako kombík. Druhou bude SUV, o kterém zatím nic nevíme.
Ibiza Cupra by měla používat techniku 1,4 TSI, tedy dvakrát přeplňovaného čtyřválce s vysokým výkonem a sedmistupňovou převodovkou DSG. Její nástin byla studie Bocanegra.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.