Dny, kdy spolu McLaren a Mercedes spolupracovali na společném superstroji jsou u konce. A právě to je nejlepší příležitost k vydání limitované edice extrémně naposilovaného sporťáku vycházejícho z roadsteru SLR.
Novinka, která by se měla představit ještě letos, bude vyrobena v sérii pouhých 75 exemplářů. To ji zaručí tu správnou exkluzivitu. Obešel by se ale i bez ní, bude totiž ještě rychlejší než speciální edice supersportu SLR 722.
Podrobnosti zatím nejsou zveřejněny, ale zahraniční média mluví o úspoře přes 200 kilo na hmotnosti, díky čemuž se společně s vylepšenou aerodynamikou dostane SLR na 300 za pouhých 26 vteřin. Maximální rychlost má být kdesi za metou 350.
Počítá se s cenou kolem 450 tisíc euro, tedy asi 10 a půl milionu korun. Vůz by měl představit sám jezdec F1 Lewis Hamilton, přičemž jeden kousek by měl sám dostat.
Edice by měla být edicí na rozloučenou. McLaren a Mercedes totiž nyní budou pracovat na supersportech sami a odděleně, Mercedes již dlouho testuje svoji novinku s pravděpodobným názvem SLC, McLaren má již také své vlastní plány na model P11.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?