Dny, kdy spolu McLaren a Mercedes spolupracovali na společném superstroji jsou u konce. A právě to je nejlepší příležitost k vydání limitované edice extrémně naposilovaného sporťáku vycházejícho z roadsteru SLR.
Novinka, která by se měla představit ještě letos, bude vyrobena v sérii pouhých 75 exemplářů. To ji zaručí tu správnou exkluzivitu. Obešel by se ale i bez ní, bude totiž ještě rychlejší než speciální edice supersportu SLR 722.
Podrobnosti zatím nejsou zveřejněny, ale zahraniční média mluví o úspoře přes 200 kilo na hmotnosti, díky čemuž se společně s vylepšenou aerodynamikou dostane SLR na 300 za pouhých 26 vteřin. Maximální rychlost má být kdesi za metou 350.
Počítá se s cenou kolem 450 tisíc euro, tedy asi 10 a půl milionu korun. Vůz by měl představit sám jezdec F1 Lewis Hamilton, přičemž jeden kousek by měl sám dostat.
Edice by měla být edicí na rozloučenou. McLaren a Mercedes totiž nyní budou pracovat na supersportech sami a odděleně, Mercedes již dlouho testuje svoji novinku s pravděpodobným názvem SLC, McLaren má již také své vlastní plány na model P11.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.