Dny, kdy spolu McLaren a Mercedes spolupracovali na společném superstroji jsou u konce. A právě to je nejlepší příležitost k vydání limitované edice extrémně naposilovaného sporťáku vycházejícho z roadsteru SLR.
Novinka, která by se měla představit ještě letos, bude vyrobena v sérii pouhých 75 exemplářů. To ji zaručí tu správnou exkluzivitu. Obešel by se ale i bez ní, bude totiž ještě rychlejší než speciální edice supersportu SLR 722.
Podrobnosti zatím nejsou zveřejněny, ale zahraniční média mluví o úspoře přes 200 kilo na hmotnosti, díky čemuž se společně s vylepšenou aerodynamikou dostane SLR na 300 za pouhých 26 vteřin. Maximální rychlost má být kdesi za metou 350.
Počítá se s cenou kolem 450 tisíc euro, tedy asi 10 a půl milionu korun. Vůz by měl představit sám jezdec F1 Lewis Hamilton, přičemž jeden kousek by měl sám dostat.
Edice by měla být edicí na rozloučenou. McLaren a Mercedes totiž nyní budou pracovat na supersportech sami a odděleně, Mercedes již dlouho testuje svoji novinku s pravděpodobným názvem SLC, McLaren má již také své vlastní plány na model P11.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.