Je to zajímavé... Většina automobilek pustí svoje poloskryté auto mezi novináře ať se o tu fotku porvou jak chtějí. BMW to udělalo jinak. Prostě vyvěsilo plakát na firemní golfový turnaj a čekalo kdo to vyfotí...
První snímek ukazuje především to, o čem se už dlouhou dobu šuškalo. Nyní je jasné, že sedma si vezme některé prvky z konceptu se jménem CS, který se představil loni na jaře. Jde především o ostře „přimhouřené“ oči a ještě větší ledvinky, které jasně ukazují touhu sežrat každého nebožáka, který sedmičce překříží cestu.
Nezapomnělo se ani na slavné Angel Eyes, typické kroužky kolem světel, které BMW identifikují už řadu let. Změnou je jejich konstrukce z LE diod, což je patrné díky tomu, že kroužek není dokonale souvislý.
Na oficiální představení celého vozu si budeme muset počkat na září.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.