Volkswagen vypustil první upoutávku na připravovaný ostrý model svého kupé s názvem Scirocco. Pod písmenem R se bude jako vždy skrývat to nejvýkonnější co daná řada dokáže nabídnout. Co bude pod kapotou?
O novém Sciroccu R se mluvilo hned od začátku, všem totiž bylo jasné, že řada nebude končit „jen“ přeplňovaným dvoulitrem s výkonem 200 koní. Nyní automobilka potvrdila, že ostrá verze bude.
Problémem je, že k obrázku nepřipojila žádný text, který by vysvětlil co mají lidé z Wolfsburgu s elegantním vozem za lubem. Můžeme tedy jen spekulovat...
Scirocco je vlastně překapotovaným Golfem a proto je reálné použití ústrojí a podvozku ostré verze R32, popř R36, která má (dle šuškandy) být v příští generaci Golfu, která se představí na podzim.
Alternativou je přeplňovaný dvoulitr se zatím neznámým výkonem, který by eRko připodobnil k okruhové verzi GT24. No a nakonec to může být i cokoliv úplně jiného...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?