Představitelé společnosti Ford Motor údajně jednali s představiteli francouzské firmy Renault SA o prodeji automobilky Volvo. V pondělí to oznámila agentura Reuters.
Podle zdrojů, které jsou „se záležitostí seznámeny“, však prý rozhovory ztroskotaly na cenových otázkách. Reuters identitu svých zdrojů neudává, nicméně tvrdí, že podle informací těchto zdrojů se obě strany původně sešly již na podzim minulého roku. Ford prý už jednal i v Číně, kde se sešel se třetím největším čínským automobilovým výrobcem, společností Dongfeng Motor Group.
Právě tato automobilka by se podle jednoho ze zdrojů mohla stát pro Volvo potenciálním partnerem. Mluvčí společnosti Ford odmítl informace komentovat, nicméně prohlásil: „Začátkem tohoto roku jsme oznámili, že Volvo není na prodej a že se zaměřujeme na zlepšení jeho obchodních výsledků.“ MEDIAFAX
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.