Představitelé společnosti Ford Motor údajně jednali s představiteli francouzské firmy Renault SA o prodeji automobilky Volvo. V pondělí to oznámila agentura Reuters.
Podle zdrojů, které jsou „se záležitostí seznámeny“, však prý rozhovory ztroskotaly na cenových otázkách. Reuters identitu svých zdrojů neudává, nicméně tvrdí, že podle informací těchto zdrojů se obě strany původně sešly již na podzim minulého roku. Ford prý už jednal i v Číně, kde se sešel se třetím největším čínským automobilovým výrobcem, společností Dongfeng Motor Group.
Právě tato automobilka by se podle jednoho ze zdrojů mohla stát pro Volvo potenciálním partnerem. Mluvčí společnosti Ford odmítl informace komentovat, nicméně prohlásil: „Začátkem tohoto roku jsme oznámili, že Volvo není na prodej a že se zaměřujeme na zlepšení jeho obchodních výsledků.“ MEDIAFAX
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?