Nový Seat Ibiza se na trhu ještě ani neohřál a JE DESIGN již přichází s jeho tuningovou úpravou. Již pro okamžik premiéry novinky je totiž připraven body kit, snížený podvozek, sady nových kol z lehkých slitin o rozměrech 17 a 18 palců a mnoho dalšího.
JE DESIGN znovu dokazuje, že v nabídce tuningových verzí patří mezi nejrychlejší. Co se týká novinky španělské automobilky Seat, modelu Ibiza, nabízí tuningoví specialisté z německého Leingartenu již pro okamžik uvedení vozu, tedy polovinu června, celkou řadu úprav.
Pro řidiče, toužící po sportovnějším vzhledu, bude jistě neodolatelnou nabídkou stylingový body kit JE DESIGN. Jednotlivé komponenty přitom JE DESIGN nabízí v OEM kvalitě, což jinými slovy znamená, že jsou pro jejich výrobu použity stejně kvalitní materiály jako u originálních náhradních dílů a všechny komponenty přesně sedí díky výrobě na počítačově řízených CNC strojích. Kit se skládá ze závodního předního spoileru, nástavců prahů, které propůjčují vozu agresivnější boční profil, a zadní difuzér, který vizuálně perfektně ladí se zadním nárazníkem.
Upravený snížený podvozek využívá originálních tlumičů, ale díky nižším pružinám je nová Ibiza o 35 milimetrů nižší, a to jí propůjčuje ještě lepší agilitu a držení stopy v zatáčkách. Také vzhled vozu ze sníženého těžiště těží, protože kompaktní Seat je výrazně blíže asfaltu, než u originálního porovedení.
Důležitým prvkem při tuningových úpravách je výměna originálních kol za větší. Ke kabátu nového modelu Ibiza navrhl JE DESIGN sportovní a elegantní kola s vícepaprskovým designem "Multispoke" - a to ve formě kompletních sad. Na výběr je z kol o rozměru 7x17 ET 35 nebo 7,5x18 ET 35 - pro menší průměr jsou kola obuta do pneumatik s rozměrem 215/40 R17, větší kola pak jsou obuta do pneumatik 215/35 R18. Zákazníci si přitom mohou vybrat mezi jednobarevným provedením v tmavě stříbrné barvě nebo matně černými paprsky a stříbrným ráfkem.
Pokud si někdo přeje upravit nejen vzhled, ale i výkon svého vozu se španělským temperamentem, nabídne JE DESIGN velmi brzy rovněž výkonový tuning. Výkon známého dieselového motoru 1.9 TDI po úpravě naroste na 130 koní. Dalšími z plánovaných úprav pak bude nastavitelný sportovní podvozek, vzhůru výklopné dveře nebo další aerodynamické komponenty.
Zdroj: JE DESIGN
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.