Tak jsme se konečně dočkali. Po několika sadách fotek, na kterých jsme nemohli nahlédnout do interiréru, si pro nás Ferrari konečně přichystalo očekávané snímky. Je třeba říct, že opravdu stojí za to.
První Ferrari s V8 umístěným vepředu se konečně vydalo ze zdí studia a ukázalo se nám v plné kráse na fotkách v exteriéru. V jiném světle mu to sluší ještě více.
Technické detaily stále platí, proto čekejte motor o objemu 4,3 litru s výkonem 460 koní ve 7500 ot/min, díky čemuž dosáhne California stovky za 4 sekundy.
California se bude prodávat jen jako kupé-kabriolet se stahovací plechovou střechou, která se stáhne za 14 sekund a z kufru o původní velikosti 360 litrů ukrojí 100 litrů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.