Tak jsme se konečně dočkali. Po několika sadách fotek, na kterých jsme nemohli nahlédnout do interiréru, si pro nás Ferrari konečně přichystalo očekávané snímky. Je třeba říct, že opravdu stojí za to.
První Ferrari s V8 umístěným vepředu se konečně vydalo ze zdí studia a ukázalo se nám v plné kráse na fotkách v exteriéru. V jiném světle mu to sluší ještě více.
Technické detaily stále platí, proto čekejte motor o objemu 4,3 litru s výkonem 460 koní ve 7500 ot/min, díky čemuž dosáhne California stovky za 4 sekundy.
California se bude prodávat jen jako kupé-kabriolet se stahovací plechovou střechou, která se stáhne za 14 sekund a z kufru o původní velikosti 360 litrů ukrojí 100 litrů.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.