Volkswagen Up! asi nebude mít motor vzadu

Marek Litzman, 23. června 2008, 07:01 Google+

Není těžké okouzlit něčím na osvětlených rampách autosalonů, přivést tento nápad do praxe je mnohem složitější. Právě s tímto se nyní potýkají u Volkswagenu. Přemýšlí jak převést svůj koncept Up! do reálné podoby.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
up!

up! | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Co je za problém? Všechny tři Up!y byly koncipovány jako vozy s motorem vzadu a pohonem zadní nápravy. Tedy taková reminiscence na brouka.

Ekonomové ale mají ve zvyku škrtat a tomu se nevyhnul ani tento projekt. Vzhledem k tomu, že v současné době žádný vůz koncernu, s výjimkou Porsche 911, které k přetvoření tohoto typu není příliš vhodné, nevyužívá podobné stavby, není možné sdílet mezi modely jednotlivé díly. Právě vývoj jednotlivých komponent bez možnosti sdílení by celý projekt neúměrně prodražilo.

Ani představa, že totožný vůz bude vyrábět celý koncern, cenu nespasí, takže je třeba se poohlížet po alternativním řešení. Tím je klasické uspořádání s motorem vepředu. Takových dílů by bylo dost.

Zajímavé je, že i přes tyto problémy u Volkswagenu hodlá Fiat vyvinout stejně koncipovaný model. Jak to dopadne u něj, to je zatím ve hvězdách.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Up! asi nebude mít motor vzadu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Fortwo

Mercedes chce být do dvou let elektrický

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud