Ferrari přemýšlí nad tím, jaké další superauto v budoucnu vyrábět. Poté, co skončila výroba Enza, nemá co nabídnout v těch nejvyšších možných automobilových kruzích a dlouho to nemůže nechat být jen tak.
Koncept Millechili naznačil cestu, kterou se s největší pravděpodobností ubere nové superferrari. Millechili byla pouhá plastová studie velmi podobná Enzu, ale měla vzkázat světu důležité poselství. Naše další vozy budou lehké.
V tomto smyslu se ponese i nový supersport. Podle posledních informací by měla klesnout jeho hmotnost pod tunu, přičemž pohon by i tak obstarával šestisetkoňvý V10. Podle některých zpráv by takový vůz využíval hliníkového prostorového rámu odvozeného z F430.
Takové auto by bylo vyrobeno ve třech stech kusech, což zaručí tu pravou exkluzivitu. Cena se vyšplhá na půl milionu dolarů. A do výroby půjde asi za dva roky, designově s konceptem nebude mít nic společného. Snad jen barvu...
Nepůjde ale o nástupce Enza. Jeho komponenty jsou dále vyvíjeny v programu FXX.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.