Jen pár nových barev a kol předvede pro modelový rok 2009 šestá generace legendárního amerického sporťáku, Chevrolet Corvette. Více toho jednoduše nebylo nutné měnit. Stojí za to o tom vůbec psát? Ale jo, stojí...
Jak jsem již předeslal, nového toho příliš není. Začněme tedy, jak se sluší a patří, jedinou technickou změnou. Tou je nový mazací systém převzatý z výkonnější verze Corvetty, který se oproti tomu současnému vyznačí především při výměně, na účtu totiž nebude 7,5, ale hned 10 litrů prvotřídního oleje.
Ve výbavě přibude elektricky ovládané víko kufru... a to je technicky asi tak všechno.
Nové jsou ještě dvě barvy, totiž šedá, kterou vidíte i na obrázcích, a stříbrná. Nová budou i kola dodávaná hned ve třech provedeních, stříbrné, šedé a chromované.
No a nakonec lze jakousi změnu najít i v interiéru, ale je na to potřeba použít lupu... Jsou to třeba nové nitě, kterými jsou obšitá sedadla a nějaká ta lišta...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?