Vzpomínáte na dnes již téměř legendární seriál Knihght Rider s akčním Davidem Hasselhoffem v hlavní roli? A vzpomínáte si i na hlavního zástupce technického obsazení? Na legendárního K.I.T.T.a? Tak právě ten je nyní na prodej!
V 80. letech patřil v USA seriál o autě s vlastní inteligencí, supermoderními technologiemi a především sexy (čtenářky potvrdí) Davidem Hasselhoffem k těm oblíbenějším.
Svou roli si zahrál i automobil Pontiac Trans-am modelového ročníku 1984. A právě ten je nyní na prodej.
Jak známo, K.I.T.T měl mnoho speciálních vymožeností a dokázal téměř cokoliv. Kupříkladu uhánět kdesi za hranicí 300 mil za hodinu tedy téměř 500 km/h. Aby K.I.T.T vypadal opravdu raketově, bylo třeba upravit aerodynamiku vysunutím několika dílů karoserie.
Pro tento účel filmaři používali několik upravených Trans-amů, každý ukazoval jednu vymoženost. A právě superrychlý model se spoustou výstupků, spoilerů a podobných serepetiček je právě teď na prodej.
Prodává ho akční síň eBay a do konce zbývá něco málo přes jeden den. V době psaní článku se cena díky dvěma příhozům vyšplhala na 27 100 dolarů tedy asi 450 tisíc korun. Máte-li zájem, je čas si pospíšit, K.I.T.T čeká... Přihazovat můžete na tomto odkazu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.