Fiat se, podobně jako ostatní autoobilky, snaží držet krok s konkurencí a proto připravuje pro svůj nejdůležitější model, Grande Punto, několik inovací pro další rok života na ostrém automobilovím trhu.
Grande Punto je na trhu již přes dva roky, přesto na facelift ještě nemyslí. Malé změny se ale odehrát mohou. Punto je na dobré cestě k produkci milionu kusů jen za první tři roky výroby, takže se pochopitelně snaží této mety dosáhnout.
Fiat rozdělí Punta dle výbav na dvě skupiny. Na skupinu komfortní (confortlife, kam spadají výbavy Dynamic a Emotion) a skupinu sportovní (sportlife, kam spadají Sport a Fun). Základní výbava Active nebude zařazena do žádné skupiny.
Pro sportlife bude větší možnost individualizace, přibudou proto nové dekory, polepy, kola...
Novinkou zatím jen v Itálii bude nový systém Blue&Me Nav, který využívají i jiné modely, s funkcí přivolání pomoci při nehodě. Bez této možnosti by měl být systém dostupný i jinde. Změnou bude i sériová montáž ESP, ovšem opět pouze v Itálii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?