Občas se nedaří - zbytečné budíky na Pontiacu

Marek Litzman, 13. června 2008, 07:02 Google+

I konstruktérům se občas povede nějaký přehmat a vypustí do výroby něco, co přinejmenším postrádá smysl a zabírá prostor, v horším případě to může i něco či někoho ohrožovat. Zůstaňme zatím v té první rovině, je totiž vtipnější.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
G8 GT

G8 GT | foto: Pontiac

Sdílejte článek

Sportovní a zajímavý sedan Pontiac G8 GT, novinka letošního roku, uchvátil svými vlastnostmi mnoho amerických kolegů, motoristických žurnalistů. Jediné věci stále nemohli přijít na kloub.

Podívejte se nahoru na obrázek interiéru. Vypadá docela normálně až na jeden detail a tím je obří displej veprostřed přístrojové desky. Pokud nerozluštíte symboly, rád poradím. Jde o voltmetr palubního napětí a tlakoměr oleje.

Ano, tento displej velký jako téměř celá polovina budíků před řidičem ukazuje jen tyto nepodstatné údaje, které něco řeknou jen opravdu málokomu. Pontiac se proto rozhodl tlaku veřejnosti (či novinářů?) ustoupit. Displej zmizí. A nyní je otázka co jej nahradí.

Vrchní inženýr Al Oppenheiser prohlásil, že on má raději analogové přístroje a on sám by tam rád vyděl ty, které se objevují ve výkonných Holdenech. Aneb ukázkový příklad jak přejít z bláta do louže.

Většina časopisů říká, a já se k nim bez odporu přidám, že nejlepší by bylo pozvednout utopený displej navigace. Její sledování někde v blízkosti řadící páky je, řekl bych, krajně nebezpečné.

Máte nějaké jiné tipy co se na jakém autě „zkrátka nepovedlo“?

Vytisknout

Diskuze: Občas se nedaří - zbytečné budíky na Pontiacu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

VIDEO: Splašená sranda na kolech

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud