Občas se nedaří - zbytečné budíky na Pontiacu

Marek Litzman, 13. června 2008, 07:02 Google+

I konstruktérům se občas povede nějaký přehmat a vypustí do výroby něco, co přinejmenším postrádá smysl a zabírá prostor, v horším případě to může i něco či někoho ohrožovat. Zůstaňme zatím v té první rovině, je totiž vtipnější.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
G8 GT

G8 GT | foto: Pontiac

Sdílejte článek

Sportovní a zajímavý sedan Pontiac G8 GT, novinka letošního roku, uchvátil svými vlastnostmi mnoho amerických kolegů, motoristických žurnalistů. Jediné věci stále nemohli přijít na kloub.

Podívejte se nahoru na obrázek interiéru. Vypadá docela normálně až na jeden detail a tím je obří displej veprostřed přístrojové desky. Pokud nerozluštíte symboly, rád poradím. Jde o voltmetr palubního napětí a tlakoměr oleje.

Ano, tento displej velký jako téměř celá polovina budíků před řidičem ukazuje jen tyto nepodstatné údaje, které něco řeknou jen opravdu málokomu. Pontiac se proto rozhodl tlaku veřejnosti (či novinářů?) ustoupit. Displej zmizí. A nyní je otázka co jej nahradí.

Vrchní inženýr Al Oppenheiser prohlásil, že on má raději analogové přístroje a on sám by tam rád vyděl ty, které se objevují ve výkonných Holdenech. Aneb ukázkový příklad jak přejít z bláta do louže.

Většina časopisů říká, a já se k nim bez odporu přidám, že nejlepší by bylo pozvednout utopený displej navigace. Její sledování někde v blízkosti řadící páky je, řekl bych, krajně nebezpečné.

Máte nějaké jiné tipy co se na jakém autě „zkrátka nepovedlo“?

Vytisknout

Diskuze: Občas se nedaří - zbytečné budíky na Pontiacu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

VIDEO: Splašená sranda na kolech

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud