Velmi výkonný Passat R36 kombi bude k dostání s vynikající pohonnou jednotkou, která disponuje výkonem 300 koní a na 100 km/h se dostane za míň než 6 vteřin!
Jak již bylo napsáno, tak výkon tohoto super výkonného Passatu je 300 koňských sil. O toto se postará šestiválcový motor o objemu 3,6 litru. Převodovka je šestistupňová a náhon je na všechny 4 kola (4MOTION – označení Passatů s pohonem 4x4). Zrychlení z 0 na 100 km/h dosáhne „čtyřkolka“ za necelých 6 sekund. Maximální rychlost byla upravena jak u sedanu, tak u kombíku omezovačem na hodnotu 250 km/h. Aluminiová kola jsou 18ti (dle přání zákazníka i 19ti palcová) palcová s modrými pístky kotoučových brzd a světlá výška podvozku byla snížena o 20 mm oproti klasickému modelu. Přední spoiler je rozdělen do tří nasávacích otvorů, které jsou olemovány chromovým paketem a tento dodává společně s bi-xenonovými světly vzhled masky, kterému uprostřed dominuje velký znak Volkswagenu. Zádi dominují chromové koncovky výfuku. Změny se dotkly i interiéru. Nová sedadla ve sportovním duchu mají zvýšené bočnice pro klidnější držení těla při sportovní jízdě. Chrom se podepsal také na řadící páce, pedálech a ukazatelích rychlosti a otáček aby bylo poznat, že je R36 ve sportovním kabátě. Cena R36 začíná na 980 000,- Kč a potencionální majitelé si mohou vybírat ze čtyř barev: stříbrná, černá, modrá a šedá.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?