Každý muž zůstává ve skrytu duše malým klukem, který si rád hraje s autíčky. Koneckonců - právě proto existuje tolik automobilových nadšenců. Rozdíl je jen v tom, že malí kluci si hrají s malými modely, velcí kluci s opravdovými auty ...
Honda však myslí na všechny, malé i velké. A proto teď oznamuje, že bude vyrábět model Honda Racer, model v měřítku 1:64, a to ve spolupráci s vydavatelstvím Hot Wheels. Model byl navržen pobočkou Honda R&D Americas, Inc., která sídlí ve městě Torrance. Model od Hondy byl také, spolu s modely dalších pěti výrobců, vybrán vydavatelstvím Hot Wheel v soutěži, která oslavuje čtyřicáté výročí jeho založení. Model Honda Racer se začíná prodávat od května letošního roku.
Klíčovým prvkem designu modelu je skutečnost, že celý tvar tvoří písmeno "H" - značku Hondy. Exteriér vychází z dvou oddělených prostor pro řidiče a navigátora - konceptu, použitého u závodního vozu ze šedesátých let minulého století.
Mezi pilotem a navigátorem je umístěn motor Honda V-10 VTEC, a pokud bychom převedli model do skutečné velikosti, měl by každý válec zdvihový objem neuvěřitelné 2 litry.
Technické specifikace Honda Racer Konfigurace: motor umístěný uprostřed, pohon zadních kol Počet sedaček: 2 Délka x šířka x výška (cm): 7,0 x 3,0 x 2,2 Hmotnost: 40 gramů Karoserie/rám: kov/plast Pohon: Gravitace a dětská představivost Motor: Kovový Honda V-10 (teoreticky) Rozvod: DOHC VTEC, čtyři ventily na válec (teoreticky) Zdvihový objem: 20 litrů (teoreticky) Podvozek: Pevná přední i zadní náprava Pneumatiky: Tvrdý plast s nízkým valivým odporem
Zdroj: Honda
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.