Nejnovější platforma koncernu Volkswagen pro malá auta bude mít krom klasického uspořádání s náhonem na přední nápravu i možnost připojení zadní nápravy. Tuto informaci přineslo Automotive News Europe.
Novou platformu budou využívat malé vozy koncernu, v nejbližší době tedy Volkswagen Polo a Seat Ibiza. Jde o podvozek s kódovým názvem PQ25, který využívá i Škoda Fabia, u ní se ale s využitím pohonu všech kol nepočítá. Snad i proto byla verze Scout představena jako klasická dvoukolka a dle našich informací by se do výroby nemělo nic měnit.
Pohon všech kol dostane Polo ve své verzi Cross, což je totéž jako Fabia Scout. Druhým připravovaným vozem s nutností náhonu na všechna kola je Audi A1.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.