Audi Q5, Ingolstadská odpověď na BMW X3 a Mercedes Benz GLK dostává, podobně jako i ostatní modely této značky, paket S-line, který ji ještě více uzpůsobí pro pohyb na silnici.
To, že moderní SUV se do terénu ani nepodívají, snad není potřeba zmiňovat. Proto se výrobci co možná nejvíc snaží přizpůsobit své vozy tomuto trendu.
Paket S by měl být dostupný pro všechny motorizace tohoto cvalíka a bude obsahovat například sportovní podvozek, 20' kola, optipaket karosérie, uvnitř budou nové dekorace a sedadla potažená kůží či alcantrou.
Vzhledem k současnému smyslu těchto aut je paket S poměrně logickým doplňkem pro 90% kupujících.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.