Audi Q5, Ingolstadská odpověď na BMW X3 a Mercedes Benz GLK dostává, podobně jako i ostatní modely této značky, paket S-line, který ji ještě více uzpůsobí pro pohyb na silnici.
To, že moderní SUV se do terénu ani nepodívají, snad není potřeba zmiňovat. Proto se výrobci co možná nejvíc snaží přizpůsobit své vozy tomuto trendu.
Paket S by měl být dostupný pro všechny motorizace tohoto cvalíka a bude obsahovat například sportovní podvozek, 20' kola, optipaket karosérie, uvnitř budou nové dekorace a sedadla potažená kůží či alcantrou.
Vzhledem k současnému smyslu těchto aut je paket S poměrně logickým doplňkem pro 90% kupujících.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.