Tak jak jde vývoj designu ruku v ruce s osobními automobily, tak se velmi rychle design stává aktuální také v kamionové dopravě a tahačů především. U Renaultu o Tomci své.
Futuristicky vyhlížející tvary osobních automobilů tak jak je uvidíme v blízké budoucnosti už nejsou doménou tohoto segmentu automobilového průmyslu ale také si s tímto odvětvím tyká kamionová doprava a hlavně vzhled tahačů. Segment trhu, který se rozrůstá také přináší nejrůznější trendy, novinky, inovace ale hlavně nové tvary v podobě nových designů. U Renault Trucks se k tomuto hrdě hlásí a ukazují jak by mohl klasický tahač vypadat za pár let. Nové tvary jsou tím výraznější s nástupem nových modelů, a protože modelové řady nejsou tak pravidelné jako v kategoriích osobních vozů, jsou tím výraznější. Nabízíme vám pár ukázek z dílny Renaultu jaké mají představy o nových vozech. V budoucnu uvidíme jak se představy lišily od skutečnosti.
Zdroj: Renault Trucks
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.