KIA Motors Czech spol. s r.o. si vyzvedla jako jedna z 31 společností oficiální zadávací dokumentaci na dodávku osobních automobilů a souvisejících plnění pro Policii České republiky.
KIA Motors Czech spol. s r.o. si vyzvedla jako jedna z 31 společností oficiální zadávací dokumentaci na dodávku osobních automobilů a souvisejících plnění pro Policii České republiky.
Určená pracovní skupina velmi detailně prostudovala dokumentaci a zjistila, že společnost KIA Motors Czech je schopna plně vyhovět všem obecným, profesním, ekonomickým, finančním a technickým kritériím dodávky.
V současné době tato pracovní skupina dokončila sestavování modelů ve specifikacích pro Policii ČR a finanční zajištění celého eventuálního obchodu. Nyní se kompletuje formální část nabídky.
Na základě vyjádření fleetového managera společnosti, pana Jana Veselého, bude nabídka Policii předána v pátek 25. 4. 2008 do 11.00h tak, jak stanovují podmínky tendru.
Společnost KIA Motors Czech je v otázce možného úspěchu v daném výběrovém řízení mírně optimistická, protože má již referenční dodávky pro policii na Slovensku (4000 kusů) a v Polsku (300 vozů).
V obou zmíněných zemích, stejně tak jako v nabídce pro Policii ČR, kde se jedná o dodávku až 3500 vozů, byla zvolena modelová řada cee´d, a to jak v provedení pětidveřový hatchback, tak Sportywagon.' Tisková zpráva KIA MOTORS CZECH
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.