Dnes je možné koupit téměř cokoliv. Nabídka jménem "F1 phone" mne ale opravdu dostala. Každý má nyní možnost koupit si své vlastní a v jistém slova smyslu i funkční Ferrari a dokonce jej i nosit v kapse.
Dotykový displej o průměru 2,2 palce, přehrávač hudby i videa, slot na paměťové karty či foťák o rozlišení 1,3 Mpx, to není úplně nejčastější výbava aut, o kterých píšeme, že? Máte jistě pravdu a tento kousek bych měl spíše přenechat kolegům do mobilní redakce, ale zpracování tohoto telefonu mne tak pobavilo, že jsem si řekl, že se o něj musím i s vámi podělit.
O jedné věci zde spekulovat opravdu nemůžeme a tou je originalita. Jde o výrobek z Číny a ty se často vyznačují kopírováním nápadů, tento je však naprosto originální a jedinečný.
Speciálních edicí se jmény Hummer, Ferrari, Lamborghini... je na mobilním světě až přehršel. Všechny ale připomínají své velké brášky a sestřičky jen detaily. Nikoliv celkem.
F1 Phone v tomto nemá konkurenci. Nebude ji dělat ani samotné velké Ferrari, neboť tento elektronický modýlek stojí jen 190 dolarů, tedy necelé tři tisíce korun. Jen pozor na bourané kousky.
via: specialphones.eu
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.