Dnes je možné koupit téměř cokoliv. Nabídka jménem "F1 phone" mne ale opravdu dostala. Každý má nyní možnost koupit si své vlastní a v jistém slova smyslu i funkční Ferrari a dokonce jej i nosit v kapse.
Dotykový displej o průměru 2,2 palce, přehrávač hudby i videa, slot na paměťové karty či foťák o rozlišení 1,3 Mpx, to není úplně nejčastější výbava aut, o kterých píšeme, že? Máte jistě pravdu a tento kousek bych měl spíše přenechat kolegům do mobilní redakce, ale zpracování tohoto telefonu mne tak pobavilo, že jsem si řekl, že se o něj musím i s vámi podělit.
O jedné věci zde spekulovat opravdu nemůžeme a tou je originalita. Jde o výrobek z Číny a ty se často vyznačují kopírováním nápadů, tento je však naprosto originální a jedinečný.
Speciálních edicí se jmény Hummer, Ferrari, Lamborghini... je na mobilním světě až přehršel. Všechny ale připomínají své velké brášky a sestřičky jen detaily. Nikoliv celkem.
F1 Phone v tomto nemá konkurenci. Nebude ji dělat ani samotné velké Ferrari, neboť tento elektronický modýlek stojí jen 190 dolarů, tedy necelé tři tisíce korun. Jen pozor na bourané kousky.
via: specialphones.eu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.