Při vybavení třídy C pohonnou jednotkou nové generace, klesne spotřeba podle oficiálních zpráv u nejvyšší řady 250 CDI na 5,4 l / 100 km, což je o 0,5 l míň než u předchozí verze. Zrychlení z 0 na 100 km/h by měl motor dosáhnout za 7,7 sekundy. Z toho vyplývající zredukování CO2 emisí o 13 % je velmi příjemným zjištěním zejména pro ochránce přírody a nová dieselová jednotka vyhovuje budoucnosti v podobě emisních standardů EU5. Následující tabulka ukazuje technické parametry motorových verzí u kterých se bude nový motor dodávat.
|
250 CDI |
220 CDI |
200 CDI |
Počet válců |
4 |
4 |
4 |
Ventilů na válci |
4 |
4 |
4 |
Objem (ccm) |
2143 |
2143 |
2143 |
Vrtání/zdvih (mm) |
83.0/99.0 |
83.0/99.0 |
83.0/99.0 |
Kompresní poměr |
16.2:1 |
16.2:1 |
16.2:1 |
Výkon (kW/hp) |
150/204 při 4200 ot./min. |
125/170 při 3200-4800 ot./min. |
100/136 při 3000 -4600 ot./min. |
Kroutící moment (Nm) |
500 při 1600 - 1800 ot./min. |
400 při 1400 - 2800 ot./min. |
330 při 1600 - 2800 ot./min.*) |
*) hodnoty pro automatickou převodovku