Konkurence je v automobilových kruzích stále ostřejší a nemilosrdnější. Koncern General Motors se podle dostupných informací rozhodl zdvihnout rukavici, kterou hodila indická automobilka Tata všem renomovaným světovým výrobcům.
Téměř každý už slyšel o neslýchaně "laciném" modelu Tata Nano, jenž se má prodávat v Indii a Číně za 2500 USD. V současné době nejlevnější produkt GM Chevy Spark začíná se svým ceníkem na předmětných trzích na 5650 USD a šéfové koncernu dali svým podřízeným v Asii jasný úkol.
Na platformě připravovaného malého konceptu Chevy Beat by měl vzniknout v Asii také nástupce současného Sparku a jeho náklady na výrobu mají být redukovány o 50%.
Jak toho chtějí američtí vůdcové a asijští konstruktéři dosáhnout však zahraniční zdroje neuvádí...
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.