Pro kompaktní francouzské modely Peugeot 206 a 206 CC nabízí RDX Racedesign svěží a sportovně laděný aerodynamický kit karoserie. Pro ty, kdo neznají společnost RDX Racedesign - celé jméno zní RDX RACEDESIGN Automotive a společnost sídlí v Německu, ve městečku Allersberg.
Aerodynamický kit se skládá z několika částí. Na první pohled nepřehlédnete upravenou přední část vozu a na něm spoiler předního nárazníku. Za 299 euro tyto díly získáte včetně integrované mřížky chladiče. Ta je horizontálně rozdělena souvislou plochou, která je vhodná k nalakování kontratní barvou - na fotografii například vidíte lakování stříbrnou barvou. Pokud toužíte po ještě lepším vzhledu a současně po vyšší bezpečnosti, můžete nad vstupy chladicího vzduchu namontovat světla pro denní svícení z Audi S6 - ta lze objednat u všech dealerů značky Audi a jak si lze prohlédnout na fotografii, jsou tvořena řadou LED diod s bílým světlem. Mřížky, kryjící vstupy chladícího vzduchu k brzdám, lze od RDX RACEDESIGN objednat v několika provedeních - plastovém, hliníkovém, v barvě černé nebo stříbrné.
Na bocích vozu si nelze nepovšimnout stříbrných ochranných lišt, ale především nástavců prahů. Ty jsou k dostání za 129,95 euro a díky nim získává vůz při pohledu z profilu ještě výkonnější vzhled a RDX RACEDESIGN do nich přidává ještě otvor pro přístup vzduchu k zadním brzdám před zadními blatníky. Také pro zadní část vozu nabízí RDX RACEDESIGN aerodynamické doplňky. Za 255 euro získáte lem zadního nárazníku s integrovaným difuzérem a spoiler na hranu víka zavazadlového prostoru.
Celková suma za prvky pro francouzský kompaktní vůz Peugeot činí 615,56 euro. Pokud si tedy vše koupíte najednou, ušetříte proti jednotlivě pořizovaným dílům 70 euro.
Zdroj: RDX RACEDESIGN
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.