Pro kompaktní francouzské modely Peugeot 206 a 206 CC nabízí RDX Racedesign svěží a sportovně laděný aerodynamický kit karoserie. Pro ty, kdo neznají společnost RDX Racedesign - celé jméno zní RDX RACEDESIGN Automotive a společnost sídlí v Německu, ve městečku Allersberg.
Aerodynamický kit se skládá z několika částí. Na první pohled nepřehlédnete upravenou přední část vozu a na něm spoiler předního nárazníku. Za 299 euro tyto díly získáte včetně integrované mřížky chladiče. Ta je horizontálně rozdělena souvislou plochou, která je vhodná k nalakování kontratní barvou - na fotografii například vidíte lakování stříbrnou barvou. Pokud toužíte po ještě lepším vzhledu a současně po vyšší bezpečnosti, můžete nad vstupy chladicího vzduchu namontovat světla pro denní svícení z Audi S6 - ta lze objednat u všech dealerů značky Audi a jak si lze prohlédnout na fotografii, jsou tvořena řadou LED diod s bílým světlem. Mřížky, kryjící vstupy chladícího vzduchu k brzdám, lze od RDX RACEDESIGN objednat v několika provedeních - plastovém, hliníkovém, v barvě černé nebo stříbrné.
Na bocích vozu si nelze nepovšimnout stříbrných ochranných lišt, ale především nástavců prahů. Ty jsou k dostání za 129,95 euro a díky nim získává vůz při pohledu z profilu ještě výkonnější vzhled a RDX RACEDESIGN do nich přidává ještě otvor pro přístup vzduchu k zadním brzdám před zadními blatníky. Také pro zadní část vozu nabízí RDX RACEDESIGN aerodynamické doplňky. Za 255 euro získáte lem zadního nárazníku s integrovaným difuzérem a spoiler na hranu víka zavazadlového prostoru.
Celková suma za prvky pro francouzský kompaktní vůz Peugeot činí 615,56 euro. Pokud si tedy vše koupíte najednou, ušetříte proti jednotlivě pořizovaným dílům 70 euro.
Zdroj: RDX RACEDESIGN
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.