Jarní měsíce budou letos prosluněné nejen slunečním svitem, ale údajně také díky příchodu nové speciální edice Cachet vozů Citroen. Tato speciální edice by měla být k dispozici pro populární zástupce modelové řady Citroen C2, C3 a C4.
Toto provedení vozů Citroen má přinést svěží a nezaměnitelný styl, založený na nejprodávanějších výbavách vozů Citroen, rozšířených o celou řadu nadstandardních doplňků.
Vozy speciální edice Cachet budou například vybaveny litými koly, předními mlhovkami, klimatizací, autorádiem s přehrávačem CD a MP3, dálkově ovládaným centrálním zamykáním, elektricky ovládanými předními okny, čtyřmi airbagy či přípravou pro uchycení dětských sedaček systémem Isofix.
Milý minivůz Citroen C2 bude nabízen se dvěma benzinovými motory a zvolit bude možno jednu ze čtyř stylových barev - v nabídce budou barvy černá, metalíza arctic steel, modrá poseidon blue a červená sport red.
Prostorný pětidveřový model Citroen C3 bude nabízet ještě větší požitek z jízdy, a v nabídcu budou figurovat dva benzinové motory a malý dieselový motor 1.4HDi o výkonu 70koní, který má nabídnou nízkou spotřebu a minimální emise škodlivin. V nabídce barev najdeme jasné barvy - metalízu arctic steel, modrou tuscan blue, červenou passion red a šedou iron grey.
Rovněž stylový hatchback Citroen C4 se dočká verze Cachet - a mělo by jít i skutečný hit.Na výběr totiž bude nejen mezi benzinovými a dieselovými motory, ale vůz dostane také panoramatickou skleněnou střechu, a z v nabídce budou čtyři barvy karoserie: arctic steel, červená wicked red, šedá iron grey a modrá oriental blue.
Jak se dá předpokládat, neomezil se designový tým Citroenu u verze Cachet jen na rozšíření výbavy a zlepšení pohodlí pasažérů, ale snažil se také vylepšit vzhled vozů. Ať sze jedná o dobrodružné C2, šik model C3, nebo futuristickou C4, verze Cachet zaručuje zájem kolemjdoucích a ostatních řidičů.
Zdroj: Citroen
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?