Jarní měsíce budou letos prosluněné nejen slunečním svitem, ale údajně také díky příchodu nové speciální edice Cachet vozů Citroen. Tato speciální edice by měla být k dispozici pro populární zástupce modelové řady Citroen C2, C3 a C4.
Toto provedení vozů Citroen má přinést svěží a nezaměnitelný styl, založený na nejprodávanějších výbavách vozů Citroen, rozšířených o celou řadu nadstandardních doplňků.
Vozy speciální edice Cachet budou například vybaveny litými koly, předními mlhovkami, klimatizací, autorádiem s přehrávačem CD a MP3, dálkově ovládaným centrálním zamykáním, elektricky ovládanými předními okny, čtyřmi airbagy či přípravou pro uchycení dětských sedaček systémem Isofix.
Milý minivůz Citroen C2 bude nabízen se dvěma benzinovými motory a zvolit bude možno jednu ze čtyř stylových barev - v nabídce budou barvy černá, metalíza arctic steel, modrá poseidon blue a červená sport red.
Prostorný pětidveřový model Citroen C3 bude nabízet ještě větší požitek z jízdy, a v nabídcu budou figurovat dva benzinové motory a malý dieselový motor 1.4HDi o výkonu 70koní, který má nabídnou nízkou spotřebu a minimální emise škodlivin. V nabídce barev najdeme jasné barvy - metalízu arctic steel, modrou tuscan blue, červenou passion red a šedou iron grey.
Rovněž stylový hatchback Citroen C4 se dočká verze Cachet - a mělo by jít i skutečný hit.Na výběr totiž bude nejen mezi benzinovými a dieselovými motory, ale vůz dostane také panoramatickou skleněnou střechu, a z v nabídce budou čtyři barvy karoserie: arctic steel, červená wicked red, šedá iron grey a modrá oriental blue.
Jak se dá předpokládat, neomezil se designový tým Citroenu u verze Cachet jen na rozšíření výbavy a zlepšení pohodlí pasažérů, ale snažil se také vylepšit vzhled vozů. Ať sze jedná o dobrodružné C2, šik model C3, nebo futuristickou C4, verze Cachet zaručuje zájem kolemjdoucích a ostatních řidičů.
Zdroj: Citroen
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.