Když dostane nějaký běžný člověk nový vůz, občejně nestojí za to o takové události psát. Když však dostane nový vůz Leonid Stadnyk, nejvyšší člověk na celém širém světě, je z toho hned zajímavá zpráva.
Jste-li trochu vyššího vzrůstu, možná si umíte alespoň částečně představit jaké problémy může mít opravdu vysoký člověk. Leonid Stadnyk ve své rodné Ukrajině dorostl do neskutečné velikosti 2,58 metru a stal se nejvyšším mužem zeměkoule. Maminka ho asi dobře krmila.
Sám obr má v životě řadu problémů od nízkých stropů, přes nedostatek oblečení ve správné velikosti a malých postelí až po malá auta. Jsou vozy, do kterých se nevlezou ani dvoumetroví „dlouháni“. Co má potom dělat tento čahoun?
Vzhledem k tomu, že se nikdy nevlezl za volant, nemá řidičský průkaz, ale díky prezidentovi Juščenkovi má šanci jezdit v relativním komfortu. Nechal pro něj totiž vyrobit speciální vůz pro dlouhány.
Sám Stadnyk řekl, že zatím bude potřebovat řidiče, ale i to se pokusí co nejdříve napravit.
Řekl bych, že adekvátním sezením by bylo zadní sedadlo, ale jak vidno, Leonida se podařilo nacpat dopředu. Vozítkem je Chevy Tacuma, který upravili inženýři továrny ZAZ. Mám takový pocit, že vysoký muž si auto spíše obléká...
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.