Golf R32 je nejsilnějším v modelové řadě Golfu a jako takový je poměrně prestižním a oblíbeným cílem úprav. Šestiválec se zajímavou konstrukcí VR6 na další zvyšování výkonu rozhodně má dostatečný potenciál.
Úpravci rádi upravují vrcholné modely. Pravděpodobně to není jejich denní chleba a větší část příjmů půjde z malých úprav mainstreamových modelů,ale právě specialitky dělají každé značce to správné jméno. Proto vidíme upravených Golfů GTI podobný počet jako upravených Golfů R32, ačkoliv prodeje jsou úplně jinde.
Společnost ABT je každému tunerovi dobře známá. Není to žádné béčko a umí. Do ruky dostali právě Golf R32, šroubovák a kompresor.
Motor dostal plnění kompresorem, díky čemuž jeho výkon vyletěl na 370 koní, o 120 víc než má série. Podvozek klesl o několik milimetrů a my doufáme, že nejen pod váhou kompresoru.
Maximální rychlost je na golfa velmi slušná, 270 km/h a na stovku to zvládne za 5 sekund.
Nová je i řídící jednotka a další potřebné zbytečnosti, podobně jako 19palcová litá kola.
Tato hračka má jednu výhodu. Takovou sílu v takovém voze opravdu nikdo nečeká. Pohon všech kol zaručí výborný odpich ze semaforů a zraky kolemjdoucích, kolemstojících, kolemsedících a kolemležících budou jen přecházet.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?