Golf R32 je nejsilnějším v modelové řadě Golfu a jako takový je poměrně prestižním a oblíbeným cílem úprav. Šestiválec se zajímavou konstrukcí VR6 na další zvyšování výkonu rozhodně má dostatečný potenciál.
Úpravci rádi upravují vrcholné modely. Pravděpodobně to není jejich denní chleba a větší část příjmů půjde z malých úprav mainstreamových modelů,ale právě specialitky dělají každé značce to správné jméno. Proto vidíme upravených Golfů GTI podobný počet jako upravených Golfů R32, ačkoliv prodeje jsou úplně jinde.
Společnost ABT je každému tunerovi dobře známá. Není to žádné béčko a umí. Do ruky dostali právě Golf R32, šroubovák a kompresor.
Motor dostal plnění kompresorem, díky čemuž jeho výkon vyletěl na 370 koní, o 120 víc než má série. Podvozek klesl o několik milimetrů a my doufáme, že nejen pod váhou kompresoru.
Maximální rychlost je na golfa velmi slušná, 270 km/h a na stovku to zvládne za 5 sekund.
Nová je i řídící jednotka a další potřebné zbytečnosti, podobně jako 19palcová litá kola.
Tato hračka má jednu výhodu. Takovou sílu v takovém voze opravdu nikdo nečeká. Pohon všech kol zaručí výborný odpich ze semaforů a zraky kolemjdoucích, kolemstojících, kolemsedících a kolemležících budou jen přecházet.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.