Koncept Suzuki Kizashi 3

Jan Fiala, 23. března 2008, 21:15 Google+

Na mezinárodním autosalonu v New Yorku (NYIAS) představila americká pobočka Suzuki Motor Corp. ve světové premiéře koncept sportovního vozu Suzuki Kizashi 3 - konečnou podobu konceptů řady Kizashi. Suzuki totiž oznámilo, že na základě tohoto konceptu byde vyrábět sportovní sedan.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kizashi

Kizashi | foto: Suzuki

Sdílejte článek

Koncept Kizashi 3 je předprodukční verzí série konceptů Kizashi, a ztělesňuje představu Suzuki o tom, jak má vypadat sportovní sedan, určený pro severoamerický trh. Koncepty Kizashi mají supersportovní identitu, což je pravá komponenta v genetickém kódu značky Suzuki. Koncept Kizashi je navržen jako silný kompaktní vůz, nabízející obratnost ve městě i rychlost na venkonvských silnicích.

Podobně jako u obou předchozích verzí představuje přední část konceptu Kizashi 3 sílu a styl, čemuž pomáhají výrazné přední světlomety. Dokonale vyrobená karoserie vozu zobrazuje decentní kombinaci dynamických schopností a špičkového zpracování vozu, o jehož pohon se stará vidlicovým benzinový šestiválec DOHC o zdvihovém objemu 3,6 litru. Válce jsou konstruovány speciální technologií, která šestří hmotnost i prostor - tuto technologii vyvinula Suzuki ve sportovních divizích motocyklů a rally týmu. Koncept je lakován stříbrnou barvou, která mu dodává cit pro hloubku a dynamický charakter.

Specifikace:

Motor umístěný vepředu, pokročilý systém pohonu všech kol i-AWD
Pět míst pro pasažéry
Pneumatiky 255/30 ZR21
Hliníková kola 9.5J x 21 s devíti paprsky
Motor s objemem 3564 cm3, V6, DOHC, 24 ventilů
Šestistupňová automatická převodovka (s možností řazení pádly pod volantem)
Maximální výkon 300 koní
Délka 4650 mm
Šířka 1900 mm
Výška 1450 mm
Rozvor 2800 mm
Světlá výška 120 mm

Zdroj: Suzuki

Vytisknout

Diskuze: Koncept Suzuki Kizashi 3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Solstice

Pontiac Solstice kupé

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud