Jihokorejský Hyundai chce využít svého silného postavení na čínském trhu k profilaci vlastní luxusní odnože. Inspiroval se u japonské konkurence, která nabízí vedle svých klasických a cenově dostupnějších vozů i dražší modely pod jinou značkou.
Každý ví, že Toyota nabízí luxusnější vozy jako Lexus, Nissan pro změnu pod značkou Infiniti a nadstandardní Hondy jsou prodávány jako Acura.
Hyundai ústy šéfa čínského zastoupení potvrdil, že se v roce 2010 etabluje na automobilovém trhu nová luxusní značka automobilky a prvním trhem bude čínský, kde v současné době patří Jižním Korejcům druhé místo mezi dovozci.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.