Základní cenu 619 900 kč známe již déle. V těchto dnech však nabíhá výroba Superbů a dealeři dostali ceníky pro objednávání předváděcích vozů. Ceny by se však měly shodovat s těmi pro běžný lid, proto se na ně stojí za to podívat.
Dealeři dostali prozatím na výběr jen ze dvou výbav, Ambition a Elegance.
Ambition obsahuje: sedm airbagů (kolenní řidiče, dva přední, dva boční, dva hlavové), přední mlhovky s funkcí corner (přisvětlování zatáčky), ESP, adaptivní xenony, které budou měnit tvar světelného kužele dle aktuálních podmínek, Jumbo box s displejem před zadními sedadly, loketní opěrka vzadu s průvlakem na lyže, sklopná zadní sedadla, maxi dot – displej mezi budíky, tři zásuvky na 12V (jedna v kufru, dvě v interiéru), elektromechanické ovládání zadních dveří, dálkový centrál se sklopnými klíčky, dvouzónovou klimatizaci Climatronic, dešťový senzor, základní rádio Swing s osmi reproduktory, parkovací senzory vzadu, vyhřívání předních sedadel, komletní osvětlení interiéru, deštík v zadních dveřích, šestnáctipalcová kola z lehké stiny,
Elegance k tomu přidává: odkládací schránu pod sedadlem, tempomat, lepší rádio Bolero s dotykovým displejem, Unibag, vyjímatelný vak v průvlaku pro lyže, aby nemohly zašpinit interiér, hlídání tlaku v pneumatikách, vyhřívání zadních sedadel, parkovací senzory vepředu, 17palcová kola z lehkých slitin, komfortní sedadla a multifunkční volant.
Známe také některé příplatky. Za automatický parkovací asistent, který zaparkuje za vás, zaplatíte ve výbavě Elegance 14 tisíc, v Ambitionu 22 tisíc (kvůli předním parkovacím senzorům), solární panely na střeše pro odvětrávání odstaveného auta 26 tisíc, navigace Colombus přijde pro eleganci na 23 tisíc, prodloužená záruka na 4 roku stojí 12 tisíc, interiér z alcantry nebo z kůže rovných 50 tisíc za metalízu se připlácí vždy 15 tisíc.
A cena?
1,8 Tsi s výbavou Ambition přijde na 769 900 Kč, v Eleganci potom na 834 900 Kč.
2,0 TDI bude stát v Ambitionu 814 900 Kč, Elegance 879 900 Kč. Příplatek za DSG činí 70 tisíc korun.
Kompletní informace o Superbu najdete zde
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?