Základní cenu 619 900 kč známe již déle. V těchto dnech však nabíhá výroba Superbů a dealeři dostali ceníky pro objednávání předváděcích vozů. Ceny by se však měly shodovat s těmi pro běžný lid, proto se na ně stojí za to podívat.
Dealeři dostali prozatím na výběr jen ze dvou výbav, Ambition a Elegance.
Ambition obsahuje: sedm airbagů (kolenní řidiče, dva přední, dva boční, dva hlavové), přední mlhovky s funkcí corner (přisvětlování zatáčky), ESP, adaptivní xenony, které budou měnit tvar světelného kužele dle aktuálních podmínek, Jumbo box s displejem před zadními sedadly, loketní opěrka vzadu s průvlakem na lyže, sklopná zadní sedadla, maxi dot – displej mezi budíky, tři zásuvky na 12V (jedna v kufru, dvě v interiéru), elektromechanické ovládání zadních dveří, dálkový centrál se sklopnými klíčky, dvouzónovou klimatizaci Climatronic, dešťový senzor, základní rádio Swing s osmi reproduktory, parkovací senzory vzadu, vyhřívání předních sedadel, komletní osvětlení interiéru, deštík v zadních dveřích, šestnáctipalcová kola z lehké stiny,
Elegance k tomu přidává: odkládací schránu pod sedadlem, tempomat, lepší rádio Bolero s dotykovým displejem, Unibag, vyjímatelný vak v průvlaku pro lyže, aby nemohly zašpinit interiér, hlídání tlaku v pneumatikách, vyhřívání zadních sedadel, parkovací senzory vepředu, 17palcová kola z lehkých slitin, komfortní sedadla a multifunkční volant.
Známe také některé příplatky. Za automatický parkovací asistent, který zaparkuje za vás, zaplatíte ve výbavě Elegance 14 tisíc, v Ambitionu 22 tisíc (kvůli předním parkovacím senzorům), solární panely na střeše pro odvětrávání odstaveného auta 26 tisíc, navigace Colombus přijde pro eleganci na 23 tisíc, prodloužená záruka na 4 roku stojí 12 tisíc, interiér z alcantry nebo z kůže rovných 50 tisíc za metalízu se připlácí vždy 15 tisíc.
A cena?
1,8 Tsi s výbavou Ambition přijde na 769 900 Kč, v Eleganci potom na 834 900 Kč.
2,0 TDI bude stát v Ambitionu 814 900 Kč, Elegance 879 900 Kč. Příplatek za DSG činí 70 tisíc korun.
Kompletní informace o Superbu najdete zde
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.