Existuje mnoho různých tunerů, ale vkus a cit pro věc mají jen někteří. Podle toho, co vidím na fotce před sebou soudím, že chlápci od Galpinu je postrádají. Co udělali tuneři z Jaguaru XF uvidíte v článku.
Jaguár je typickým představitelem britské aristokracie a ačkoliv se poslední model XF o něco více odvázal, stále na své kořeny s modrým benzínem rád poukazuje. I o zbytky honosnosti však lze snadno přijít.
Postarali se o to v Galpinu, tunerské dílně z Kalifornie. Ti upravují rozličné vozy od astonů, přes lincolny až právě po jaguáry. Jagaru také slouží jako jeden z největších dealerů v USA.
Tuněné XF dostalo karoserii v dvoubarevném provedení. Červená s černou vypadají na aristokratických křivkách doslova "úžasně". Když vše podtrhnou dvoubarevná 22palcová kola, zatmavené světlomety a jednostranně průhledná skla, rozum zůstává stát. Kůže v interiéru dostala stejnou kombinaci jako exteriér.
Na obranu nebohého Galpinu je třeba říct, že nabídka je jen obrazem poptávky a kdyby si tento vůz nikdo nechtěl koupit, Galpin jej ani nebude dělat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?