Existuje mnoho různých tunerů, ale vkus a cit pro věc mají jen někteří. Podle toho, co vidím na fotce před sebou soudím, že chlápci od Galpinu je postrádají. Co udělali tuneři z Jaguaru XF uvidíte v článku.
Jaguár je typickým představitelem britské aristokracie a ačkoliv se poslední model XF o něco více odvázal, stále na své kořeny s modrým benzínem rád poukazuje. I o zbytky honosnosti však lze snadno přijít.
Postarali se o to v Galpinu, tunerské dílně z Kalifornie. Ti upravují rozličné vozy od astonů, přes lincolny až právě po jaguáry. Jagaru také slouží jako jeden z největších dealerů v USA.
Tuněné XF dostalo karoserii v dvoubarevném provedení. Červená s černou vypadají na aristokratických křivkách doslova "úžasně". Když vše podtrhnou dvoubarevná 22palcová kola, zatmavené světlomety a jednostranně průhledná skla, rozum zůstává stát. Kůže v interiéru dostala stejnou kombinaci jako exteriér.
Na obranu nebohého Galpinu je třeba říct, že nabídka je jen obrazem poptávky a kdyby si tento vůz nikdo nechtěl koupit, Galpin jej ani nebude dělat.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.