Nová Insignia, nástupce oblíbené Vectry, potenciální zachránce značky a nositel nového designu se představí až za čtyři měsíce, ale automobilka pomalu stupňuje čekání a ukazuje další detaily z nového vozu.
První ukázku nového modelu jsme vám představili již před několika měsíci. Šlo tehdy o detail zadního světlometu. V pořadí druhým oficiálním detailem je ve tmě zahalená přední část vozu.
Opel Insignia, nástupce v současné době poměrně populární Vectry, se představí na červencovém autosalonu v Londýně. Na novinku čekají i za oceánem, kde ji ovšem překřtí na Saturn Aura. Premiéra zato proběhne o rok později.
Jak je dobrý zvykem, Insignia je rozhodnuta nabídnout mnohem prémiovější pocit z nového vozu. Podobně jako Renault Laguna, i Opel hlásí atak na prémiovou trojku Audi A4, BMW 3 a M-B C-klasse. Bude stát na inovované platformě Epsilon, která díky inovaci poskočila do své druhé generace. Poháněna budou přední kola.
Karoserií půjde buď o sedan, o liftback nebo o klasické kombi. Pod kapotou budou motory R4-V6, nabídka bude přibližně kopírovat tu současnou. V USA by jako Saturn měl dostat pod kapotu i osmiválec. Možná se dočkáme i hybridu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.