Stotřicetigramový zákon je pro automobilky pohroma. Třeba takový Aston Martin, který si zakládá na dvanáctiválcovém portfoliu, je tímto velmi znevýhodněn. Jak z toho ven?
Aston údajně uvažuje, že od Mercedesu zakoupí některá řešení. Mohly by to být motory V6 a V8, protože na vývoj vlastních nemá malá automobilka peníze. Druhým řešením pak zakoupení hybridního systému k těmto motorům.
Pokud by se podařilo do vozu dostat Li-Ion baterie, které jsou oproti konvenčním mnohem lehčí, nemusel by být negativní efekt tak vysoký. Jak víme z testu Lexusu, elektromotor se s benzínovým motorem umí vhodně doplňovat. U spíše GT než puristických sporťáků se potom nějaké to kilo navíc snese. A to nemluvím o sedanu Rapide.
Aston Martin se poohlíží po hybridu
Snad každá sportovní automobilka se třese před úředníky z Bruselu a jejich kulatými razítky. Radikální a direktivní snižování emisí je pro ně nebezpečné, proto se i Aston Martin rozhodl pátrat po ekologičtějších řešeních
Další zprávy
-
Putin odvolal Šojgua z funkce ministra obrany
-
Paris Hilton přiznala, že byla znásilněna!
-
Paris Hilton přiznala, že byla znásilněna!
-
Do koho byl Michael Jackson zamilovaný? Jména odhalena!
-
Film, který Češi milují! Tohle jste ale o snímku Sám doma nevěděli!
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin