Veyronů jsou prodány tři čtvrtiny

Marek Litzman, 10. března 2008, 07:00 Google+

O supervůz Bugati Veyron je tak velký zájem, že je automobika téměř nestíhá vyrábět. Již tři čtvrtiny z plánované produkce jsou prodány a nedá se přepokládat, že by posledních 80 kusů nenašlo své majitele.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Veyron

Veyron | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

Veyron, žijící legenda na čtyřech kolech. Jestli si někdo bude z této dekády pamatovat alespoň jedno auto, je velká pravděpodobnost, že půjde právě o Veyron. Snad o žádném jiném voze se nepopsalo tolik papírů (a počítačových obrazovek).

I tato aura, rozprostírající se kolem každého z těchto vozů, je jedním z důvodů, proč se Veyrony prodávají nebývale dobře. Ačkolv je jejich cena v astronomických a pro běžné smrtelníky neochopitelných výšinách, odbyt je zajištěn.

Jeden z nejrychlejších vozů světa stojí kolem 1,2 milionu euro a na slušnou cenu mu nepomůže ani současný velmi příznivý kurs.

Přesto je již z plánované produkce 300 kusů rovných 220 objenáno a zaplaceno, z toho 132 aut je již vyrobeno. To vše během pouhých dvou let.

Výroba je zajištěna až téměř do konce roku 2009. Kdo si tedy objedná jeden z posledních osmdesáti vozů, nedostane ho dříve než za 20 měsíců.

Za dobrý odbyt mohou i speciální série, jakými jsou Pur Sang nebo Hermés. Navíc Bugatti má již 32 prodejních míst včetně Číny, Ruska a Jižní Koreje.

Je pravděpodobné, že neutichající poptávku bude chtít vedení uspokojit dalšími verzemi Veyronu, ve hře je proto ještě omezenější verze targa. Co bude po Veyronu, to je zatím ve hvězdách.
Vytisknout

Diskuze: Veyronů jsou prodány tři čtvrtiny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

R8 V12 TDI

Audi R8 s dieselovým dvanáctiválcem TDI

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud