Veyronů jsou prodány tři čtvrtiny

Marek Litzman, 10. března 2008, 07:00 Google+

O supervůz Bugati Veyron je tak velký zájem, že je automobika téměř nestíhá vyrábět. Již tři čtvrtiny z plánované produkce jsou prodány a nedá se přepokládat, že by posledních 80 kusů nenašlo své majitele.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Veyron

Veyron | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

Veyron, žijící legenda na čtyřech kolech. Jestli si někdo bude z této dekády pamatovat alespoň jedno auto, je velká pravděpodobnost, že půjde právě o Veyron. Snad o žádném jiném voze se nepopsalo tolik papírů (a počítačových obrazovek).

I tato aura, rozprostírající se kolem každého z těchto vozů, je jedním z důvodů, proč se Veyrony prodávají nebývale dobře. Ačkolv je jejich cena v astronomických a pro běžné smrtelníky neochopitelných výšinách, odbyt je zajištěn.

Jeden z nejrychlejších vozů světa stojí kolem 1,2 milionu euro a na slušnou cenu mu nepomůže ani současný velmi příznivý kurs.

Přesto je již z plánované produkce 300 kusů rovných 220 objenáno a zaplaceno, z toho 132 aut je již vyrobeno. To vše během pouhých dvou let.

Výroba je zajištěna až téměř do konce roku 2009. Kdo si tedy objedná jeden z posledních osmdesáti vozů, nedostane ho dříve než za 20 měsíců.

Za dobrý odbyt mohou i speciální série, jakými jsou Pur Sang nebo Hermés. Navíc Bugatti má již 32 prodejních míst včetně Číny, Ruska a Jižní Koreje.

Je pravděpodobné, že neutichající poptávku bude chtít vedení uspokojit dalšími verzemi Veyronu, ve hře je proto ještě omezenější verze targa. Co bude po Veyronu, to je zatím ve hvězdách.
Vytisknout

Diskuze: Veyronů jsou prodány tři čtvrtiny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

R8 V12 TDI

Audi R8 s dieselovým dvanáctiválcem TDI

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud