Ještě ani nezačal autosalon v Ženevě a agentury již informují co uvidíme v září tohoto roku v Paříži. Honda tam údajně hodlá dovézt a představit svoji novou hybridní modelovou řadu prodávanou po celém světě.
V současné době jsou v prodejích dva hybridní modely, které jsou nabízeny celosvětově. Jde o Toyotu Prius a Hondu Civic hybrid. Ostatní modely jsou prodávané jen na tom či onom kousku světa.
Honda hodlá k této dvojici připojit další, zatím nejmenší model.
Jeho představení si automobilka naplánovala na autosalon v Paříži, který začne v září.
Hlavní devízou vozu by měla být cena. Jak Toyota Prius, tak i Honda Civic hybrid stojí kolem 24 tisíc euro, malý model by se však měl dostat pod dvacetitisícovou hranici a to možná dokonce až k šestnácti tisícům euro, což v přepočtu znamená 400 tisíc korun.
Honda počítá s prodeji přibližně dvou set tisíc kusů ročně.
Vše by se mohlo zakládat na konceptu CR-Z, který vidíte na fotkách.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.