Slavná italská karosárna Bertone se potácí v problémech, mohla by z nich pomoct designová studie s názvem B. A. T. 11? Pomůže navázat na zašlou slávu z 50 a 60 let?
Karosárna Bertone má již delší dobu problémy. Její ekonomická situace je optimisticky řečeno špatná a slavná firma musela být prodána novému majiteli.
Nyní je třeba situaci stabilizovat a pustit se do nových projektů. Podle některých informací by prvním z nich mohl být projekt B.A.T.
B.A.T.ů bylo již více a objevovaly se v 50 letech minulého století jako odvozeniny různých sériových modelů.
Na autosalonu v Ženevě by se údajně měla představit nová, jedenáctá generace studie B.A.T. Stát by měla na podvozku Alfy Romeo 8C, přinesla by však nový, unikátní design.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.