Máte doma Porsche, a zdá se vám příliš všední? Připadá vám, že takový vůz má příliš mnoho lidí? Pak právě pro vás by mohla být zajímavá nabídka upravených modelů Porsche od tuningové společnosti Gemballa. Prohlédněte si fotogalerii tří upravených modelů od této společnosti.
V galerii najdete snímky modelů Gemballa Cayman GT 4.0l RS, Gemballa Cayman GT (oba jsou upraveným Porsche 987-C Cayman S) a Gemballa 911 GT 380 Wingdoor, což je upravený model Porsche 997 Carrera.
Černý Cayman GT 4.0I RS dostal upravený nástavec předního spoileru, nový zadní spoiler, karbonové díly exteriéru, dvacetipalcová černá kola Racing, závodní brzdový systém, kit motoru, dvoubarevné provedení interiéru, sportovní přední sedačky a volant, interiér potažený kůží a alcantarou, závodní řazení, speciální koberečky, závodní pedály a další detaily, zvyšující pohodlí a komfort v interiéru.
Bílý Cayman GT je vybaven upraveným nástavcem předního spoileru, jinou přední kapotu, nástavce prahů, zadní spoiler, závodní disky RACING BLACK MAGIC o průměru 20 palců, sportovní výfukový systém, nastavitelný sportovní podvozek, dvoubarevný interiér v koženém provedení a závodní řazení.
Gemballa 911 GT 380 pak kromě vzhůru výklopných dveří dostala jinou přední kapotu, spoiler, nástavce prahů, zadní spoiler a černá kola RACING BLACK o průměru dvaceti palců.
Zdroj: Gemballa
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?