Je víkend, čas na trochu oddechu, nemyslíte? Na internetu jsme našli takovou malou parkovací hříčku. Zkuste si zaparkovat své imaginární auto, nezdemolovat při tom okolí a pochlubte se s výsledkem v diskuzi.
Jak na ovládání této hříčky? Máte minutu na to, abyste zaparkovali na určené místo. První parkování je podélné, další dvě kolmé.
Musíte se vyhnout ostatním vozům a nenarazit do nich.
Ovládání je šipkami na klávesnici. Vpravo a vlevo si natočíte kola a dopředu či dozadu jedete, zkrátka klasika.
Až se vám bude zdát vaše pozice dokonalá, není nic snažšího než zmáčknout mezerník.
Vražení do okolních aut se samozřejmě penalizuje.
Jak jste dopadli? Pochlubte se v diskuzi pod článkem.
Hrajte na tomto odkazu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?