Nurburgring, konkrétně jeho starší část zvaná Severní smyčka je důležitým místem při testování mnoha automobilů dneška. Nejinak je tomu u sportovního Aston Martinu, který se rozhodl, že si testování trochu ulehčí.
Aston se proto rozhodl, že přímo v blízkosti Nordshleife vybuduje vlastní testovací centrum. Bude zde vyhodnocovat poznatky získané testovacími jezdci na trati a dodávat jim zázemí.
Zároveň chce podpořit i majitele Astonů, kteří si vyjedou zkusit na Nurburgring jak vlastní schopnosti, tak i vlastní vůz.
Každý nový Aston na okruhu údajně najede minimálně 10 tisíc kilometrů tak, aby byl sportovně dokonale použitelný.
Budova je údajně již koupena a nyní se vše připravuje tak, aby v létě mohl ladičský tým pracovat.
Severní smyčka Nurburgrignu je jednou z nejslavnějších tratí světa. Jeho desítky kilometrů dokonale prověří schopnosti jezdců i vozů. Střídají se zde rychlé a technické úseky tak, že pro dosažení dobrého času musí být auto opravdu skvěle naladěno. Toho využívají při ladění podvozků mnozí výrobci, proto je právě Nurburgring skvělým místem na získávání špionážních fotografií a videí.
Závody Formule 1 se jezdí na jiné části téhož okruhu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.