Nurburgring, konkrétně jeho starší část zvaná Severní smyčka je důležitým místem při testování mnoha automobilů dneška. Nejinak je tomu u sportovního Aston Martinu, který se rozhodl, že si testování trochu ulehčí.
Aston se proto rozhodl, že přímo v blízkosti Nordshleife vybuduje vlastní testovací centrum. Bude zde vyhodnocovat poznatky získané testovacími jezdci na trati a dodávat jim zázemí.
Zároveň chce podpořit i majitele Astonů, kteří si vyjedou zkusit na Nurburgring jak vlastní schopnosti, tak i vlastní vůz.
Každý nový Aston na okruhu údajně najede minimálně 10 tisíc kilometrů tak, aby byl sportovně dokonale použitelný.
Budova je údajně již koupena a nyní se vše připravuje tak, aby v létě mohl ladičský tým pracovat.
Severní smyčka Nurburgrignu je jednou z nejslavnějších tratí světa. Jeho desítky kilometrů dokonale prověří schopnosti jezdců i vozů. Střídají se zde rychlé a technické úseky tak, že pro dosažení dobrého času musí být auto opravdu skvěle naladěno. Toho využívají při ladění podvozků mnozí výrobci, proto je právě Nurburgring skvělým místem na získávání špionážních fotografií a videí.
Závody Formule 1 se jezdí na jiné části téhož okruhu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?