 
            Nurburgring, konkrétně jeho starší část zvaná Severní smyčka je důležitým místem při testování mnoha automobilů dneška. Nejinak je tomu u sportovního Aston Martinu, který se rozhodl, že si testování trochu ulehčí.
Aston se proto rozhodl, že přímo v blízkosti Nordshleife vybuduje vlastní testovací centrum. Bude zde vyhodnocovat poznatky získané testovacími jezdci na trati a dodávat jim zázemí.
Zároveň chce podpořit i majitele Astonů, kteří si vyjedou zkusit na Nurburgring jak vlastní schopnosti, tak i vlastní vůz.
Každý nový Aston na okruhu údajně najede minimálně 10 tisíc kilometrů tak, aby byl sportovně dokonale použitelný.
Budova je údajně již koupena a nyní se vše připravuje tak, aby v létě mohl ladičský tým pracovat.
Severní smyčka Nurburgrignu je jednou z nejslavnějších tratí světa. Jeho desítky kilometrů dokonale prověří schopnosti jezdců i vozů. Střídají se zde rychlé a technické úseky tak, že pro dosažení dobrého času musí být auto opravdu skvěle naladěno. Toho využívají při ladění podvozků mnozí výrobci, proto je právě Nurburgring skvělým místem na získávání špionážních fotografií a videí.
Závody Formule 1 se jezdí na jiné části téhož okruhu.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?