Podle posledních zpráv to vypadalo tak, že Veyron bude nahrazen ještě rychlejším, avšak ultimativnějším autem. Mělo by blíže k supersportu, zatímco dnešní Veyron je především GT na steroidech.
Projekt Lydia však dostal červenou. Podle vedení Volkswagenu by byl příliš ztrátový.
Jaká je tedy cesta ven? Je pravděpodobné, že Veyron na lince nahradí, jak se dříve spekulovalo, čtyřdveřové kupé. Bude částečně vycházet z Veyronu, osmilitrový šestnáctiválec zůstane zachován, pouze se přesune pod přední kapotu.
Vznikne tak asi nejrychlejší sedan historie. Designem by měl příslušet k módním čtyřdveřovým kupé, ale žádný jiný konkurent nenabídne takovou dávku výkonu a rychlosti.
Jsme opravdu zvědavi, protože takovéto informace znějí opravdu zajímavě. Nejrychlejší sedan světa...
Cena by se potom pohybovala ještě výše než u milionového (v eurech) Veyronu.