Tata Nano zaútočí na Evropu. Oficiálně.

Marek Litzman, 13. února 2008, 12:13 Google+

V současné době asi nejlevnější nově vyvinuté auto Tata Nano má políčeno i na Evropu. Přesto si ještě pár let počkáme, nástupu levného minivozítka se dočkáme až v roce 2012. A to ještě kdoví jestli....

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nano

Nano | foto: Tata

Sdílejte článek

Je tomu pár dní co největší indická automobilka Tata představila nejlevnější auto nejen svého výrobního portfolia, ale i snad celé Indie. Mikrovůz Nano bude stát v přepočtu jen necelých 50 tisíc korun. Na detaily se podívejte na tomto odkazu.

Tata věří, že tohle auto si mnoho lidí koupí místo skútrů a tím pádem budou cestovat v neskonalém komfortu (oproti motorce).

Příznivá je i spotřeba srovnatelná právě se skútry.

V roce 2012 je naplánována 2. generace tohoto mikrovozu a Tata je přesvědčena, že by se měla dovážet i do Evropy. Ve vývojovém centru tak stanou před řešením dvojího problému, bude třeba vyrobit podobné vozy, přičemž jeden bude maximálně odlehčený a to i po cenové stránce, zatímco druhý bude muset být natolik dobrý, aby prošel homologačním řízením v Evropě. Sdílení maxima dílů bude v rámci úspor nutností.

Tím se jistě zvedne i cena evropské verze, vlastně se dá trochu očekávat, že dražší verze pro Evropu bude vývoj dotovat více, než superlevná verze pro Indii, přesto by vůz v ceně do 100-120 tisíc korun mohl být zajímavý.

Vytisknout

Diskuze: Tata Nano zaútočí na Evropu. Oficiálně.

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Touareg

OBRAZEM: Volkswagen Touareg v armádní verzi

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud