Máte malý smártík s tříválcovým motorem 0,8? Nebo Daewoo Matiz s podobným motůrkem? A vadí vám jejich zvuk? Proč si nedopřát zvuk třeba vyladěného osmiválce Ferrari nebo šestiválcového boxeru? Třeba aby vám nenaběhla kopřivka...
Když už tříválcový motor nestačí, dodejme mu dalších 5 aspoň zvukem. Asi takto postupovali ve firmě Virtual Motor.
Nahráli na pásku zvuky tůrujících se motorů Ferrari V8, šestiválcového boxeru, rally monopostu a formule 1, zabalili to do trochy elektroniky a hle..
Systém stačí napojit na čidlo otáček, zapojit do autorádia a uvnitř máte o akustický dojem postaráno.
Pro svádění neznalých slečen a machrování před ještě neznalejšími kamarády jistě dobré („hele vo.e já mám hustej zvuk na káře, poď to vočuchnout“), ale přece jenom to skrývá lehké úskalí.
Veškeré osoby je třeba přísně držet v interiéru a nechat je vystoupit až po zhasnutí motoru. Většina z nás totiž rádio ven vyvedeno nemá...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.