Opel vypustil první skicu, na které zachycuje jak by si představoval, aby vypadala budoucí Meriva. Koncept uvidíme až za měsíc na autosalonu v Ženevě, jeho skici však můžete vidět již dnes. Stačí otevřít článek...
První skica toho příliš mnoho, jak je zvykem, neodhaluje. Přesto si však lze všimnout zajímavých detailů
Budoucí Meriva bude mít snahu netvářit se tak vysoce jako ta dnešní, ale měla by do genů dostat trochu více sportovnosti. Zakládá si totiž na tom, že se stane nejsportovnějším modelem ve třídě, což podpoří i tradiční verze OPC.
Jak dnešní móda velí, přední světlomety se protáhnou až k čelnímu sklu, zatímco zadní budou umístěné spíše výše než níže.
Koncept uvidíme v Ženevě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.