Až do délky menšího autobusu se podařilo tunerům z Mutecu natáhnout superluxusní Rolls Royce Phantom. Přes metr délky navíc dává luxusu v tomto voze zcela nový rozměr a to i díky mnohem větši kapacitě VIP...
Sám Rolls-Royce nabízí prodlouženou verzi svého Phantomu, jde však jen o protažení v řádu 25 cm, což stačí leda tak na natažení nohou. Co když chcete mít z Phantomu opravdovou limuzínu? Svěřte ji do rukou Mutecu.
Mutec se na Rollsu řádně vyřádil a finální hodnota natažení zní 110 cm, auto se tak natáhlo na 7 metrů, to je délka menšího autobusu.
Mutec do auta dodá vše co by jenom zájemce mohl chtít, mimo prodloužení není problém přidat dvojici sedadel tak jako na obrázku. Mutec zařídí i pancéřování, zde se fantazii meze nekladou.
Pod kapotou je stále stejný dvanáctiválec o objemu 6,75 litru o výkonu 460 koní. V případě zájmu však bude jistě postaráno i o něj.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.