 
            Známá italské designérské studio Pininfarina s hrdostí uvádí, že na letošním březnovém mezinárodním autosalonu v Ženevě představí nový koncept. Jméno tohoto vzrušujícího nového vozu bude "Sintesi".
"Sintesi" je výsledkem práce designového oddělení studia Pininfarina, které od loňského srpna pracuje pod vedením Lowie Vermeersche, třiatřicetiletého ředitele studia pro design. Lowie má přitom ve studiu Pininfarina již takřka desetiletou pracovní zkušenost. Další členy jeho týmu tvoří zástupci ředitele Guglielmo Cartia a Fabrizio Valentini a šéfdesignéři Jason Castriota, Giovanni Piccardo, Goran Popovic a Giuseppe Randazzo.
Jak uvádí Andrea pininfarina, předseda správní rady a ředitel studia Pininfarina S.p.A.: "Před třemi lety jsme představili náš poslední prototyp, model Birdcage 75th. S pomocí našeho nového konceptu Sintesi se však nyní chceme pokusit odhadnout nové designové trendy v automobilovém designu".
"Náš nový koncept je syntézou všech hodnot, které zastáváme, lásky k naší práci, naší vášně k inovacím a novým trendům, které se vyznačují krásou ve jménu funkčnosti, naší podporou sportovnosti a elegance. Přesto však není koncept Sintesi pouhým vyjádřením designu studia Pininfarina; koncept totiž využívá také inovativní technologie, které nám umožňují objevovat nové způsoby mobility, aktivní bezpečnosti i způsobů přepravy zavazadel", navazuje Lowie Vermeersch.
Závěrečné slovo má opět Andrea Pininfarina: "V podobě konceptu Sintesi jsme maximálně zapojili fantazii a snahu po hledání budolucnosti automobilismu, s důrazem především na špičkový styl našeho designu, protože tomu rozumíme umíme nejlépe."
Představení konceptu Sintesi na mezinárodním autosalonu v Ženevě je od ledna podporováno také vtipnou reklamní kampaní.
Zdroj: Pininfarina
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?