Známá italské designérské studio Pininfarina s hrdostí uvádí, že na letošním březnovém mezinárodním autosalonu v Ženevě představí nový koncept. Jméno tohoto vzrušujícího nového vozu bude "Sintesi".
"Sintesi" je výsledkem práce designového oddělení studia Pininfarina, které od loňského srpna pracuje pod vedením Lowie Vermeersche, třiatřicetiletého ředitele studia pro design. Lowie má přitom ve studiu Pininfarina již takřka desetiletou pracovní zkušenost. Další členy jeho týmu tvoří zástupci ředitele Guglielmo Cartia a Fabrizio Valentini a šéfdesignéři Jason Castriota, Giovanni Piccardo, Goran Popovic a Giuseppe Randazzo.
Jak uvádí Andrea pininfarina, předseda správní rady a ředitel studia Pininfarina S.p.A.: "Před třemi lety jsme představili náš poslední prototyp, model Birdcage 75th. S pomocí našeho nového konceptu Sintesi se však nyní chceme pokusit odhadnout nové designové trendy v automobilovém designu".
"Náš nový koncept je syntézou všech hodnot, které zastáváme, lásky k naší práci, naší vášně k inovacím a novým trendům, které se vyznačují krásou ve jménu funkčnosti, naší podporou sportovnosti a elegance. Přesto však není koncept Sintesi pouhým vyjádřením designu studia Pininfarina; koncept totiž využívá také inovativní technologie, které nám umožňují objevovat nové způsoby mobility, aktivní bezpečnosti i způsobů přepravy zavazadel", navazuje Lowie Vermeersch.
Závěrečné slovo má opět Andrea Pininfarina: "V podobě konceptu Sintesi jsme maximálně zapojili fantazii a snahu po hledání budolucnosti automobilismu, s důrazem především na špičkový styl našeho designu, protože tomu rozumíme umíme nejlépe."
Představení konceptu Sintesi na mezinárodním autosalonu v Ženevě je od ledna podporováno také vtipnou reklamní kampaní.
Zdroj: Pininfarina
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.